KRK – 66. Ljetne priredbe: Buga Marija Šimić, Toni Nežić i Robert Batelić – Ljubav je patnja. Ili?

13. kolovoza 2022. | Kategorija: Krk, Lošinj, Cres, Rab

KRK – U nastavku glazbenog programa 66. Ljetnih priredbi, u četvrtak, 18. kolovoza 2022. godine, na Sceni Zidine (Trg krčkih glagoljaša), s početkom u 21.30 sati, koncertni program pod nazivom Ljubav je patnja. Ili? održat će dvoje vrsnih vokalista mlađe generacije Buga Marija Šimić i Toni Nežić uz klavirsku pratnju Roberta BatelićaUlaz je slobodan.

Glazbenim segmentom ovogodišnjeg festivala, kojeg možemo predstaviti geslom Darovi glazbe kroz vrijeme, zvuk i glas, obuhvaćeno je deset koncerata raspoređenih u tri cjeline, s time da je prva, Darovi glazbe kroz vrijeme, donijela presjek glazbenih tradicija i stilova u rasponu od srednjovjekovne glazbe, preko svjetovne renesansne glazbe - frottola, pa sve do inovativnih glazbenih slogova baroka i rokokoa. Drugom cjelinom, Darovi glazbe kroz zvuk, krenulo je predstavljanje ansambala i glazbenih kolektiva posvećenih sviranju neobičnijih instrumenata, dok su trećom Darovi glazbe kroz glas obuhvaćene dvije suradnje vrhunskih instrumentalista i vokalista, što znači da nakon predstavljanja Kaliopi, Edina Karamazova i Damjana Stanišića ovo dvodijelno poglavlje zatvara koncert Buge Marije Šimić i Tonija Nežića uz klavirsku pratnju Roberta Batelića. Pritom će publika moći uživati u opernim arijama i ostalim djelima skladateljskih velikana kao što su Francesco Paolo Tosti, Josip Hatze, Benjamin Britten, Vincenzo Bellini, Ottorino Respighi, Jean-Paul-Égide Martini, Giovanni Battista Pergolesi, Ruggero Leoncavallo, Giuseppe Verdi, Gioachino Rossini i Wolfgang Amadeus Mozart.

Buga Marija Šimić, sopran, diplomirala je solo pjevanje na Muzičkoj akademiji u Zagrebu, u klasi redovne profesorice Cynhtie Hansell Bakić. Godine 2018. završila je specijalizirani magisterij – smjer opera na Sveučilištu u Bernu, u klasi profesora Christiana Hilza. Trenutno se usavršava kod tenora Riccarda Tamure. Profesionalni debi ostvarila je u Mozartovoj operi Mitridate, re di Ponto kao Arbate u Theater Orchester Biel Solothurn u Bielu, Švicarska. U istom kazalištu odigrala je i svoju diplomsku ulogu Maturine u operi Don Giovanni, Giuseppea Gazzanige. U travnju 2014. godine osvojila je Nagradu publike na natjecanju Lions kluba koje se održalo u Rijeci. U 2015. godini zaslužila je prvu nagradu na međunarodnom natjecanju Lazar Jovanović u Beogradu, Srbija, i drugu nagradu na međunarodnom natjecanju Bruna Špiler u Herceg Novom, Crna Gora. U 2019. godini osvojila je nagradu za najbolji ženski vokal na natjecanju Silk Road & Young Dreams u Beijingu, Kina. Osim operom, Buga se bavi i kazalištem za djecu glumeći u nekoliko predstava zagrebačkog kazališta Mala scena. Osim toga, autorica je prve interdisciplinarne predstave u Hrvatskoj koja spaja operno pjevanje i suvremeni ples – Leptirove pjesme.

Toni Nežić, bas, rođen je 1991. godine u Puli. Nakon završene srednje muzičke škole Ivana Matetića Ronjgova u Puli, 2011., upisuje studij pjevanja na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi profesorice Lidije Horvat Dunjko. Diplomirao je, 2016., ulogom Claudia u operi Agrippina, Georga Friedricha Händela izvedenoj u HNK Zagreb. Tijekom studija osvojio je mnogobrojna priznanja i nagrade, među kojima se izdvajaju prvo mjesto na državnom natjecanju u organizaciji Hrvatskog društva glazbenih i plesnih pedagoga, prvo mjesto na međunarodnom natjecanju Lazar Jovanović u Beogradu, Srbija, te posebna nagrada za najbolju izvedbu sakralne kompozicije i posebno priznanje za mlade umjetnike na međunarodnom natjecanju Iuventus Canti održanom u Vrableu, Slovačka. Po završetku studija odlazi na usavršavanje u Bečku državnu operu, a zatim nastavlja s radom u mnogim europskim gradovima. Profesionalni debi ostvario je na Wexford Opera Festivalu u Irskoj, 2017., gdje je nastupio u ulogama Sparafucilea u Verdijevoj operi Rigoletto te Mujicha u Alfanovoj operi Risurrezione. Godinu dana kasnije, na istom je festivalu iznimno uspješno ostvario uloge Don Pasqualea u istoimenoj operi Gaetana Donizettija i ulogu Marca u operi Il Bravo Saveria Mercadantea. Godine 2018. nastupio je kao solist uz Zagrebački komorni orkestar i maestra Pavla Dešpalja izvodeći ulomke iz opera Scanderberg, Antonija Vivaldija. Iste je godine, između ostalog, ostvario i suradnju sa zborom HRT-a u ciklusu Sfumato, izvevši Liturgiju, Stevana Mokranjca. Godine 2019. nastupio je u koncertnoj dvorani Vatroslav Lisinski u Zagrebu sa Zagrebačkom Filharmonijom u njihovom Plavom ciklusu izvodeći Nelson misu, Josepha Haydna te na Zagrebačkom Biennalu kao bas solo u Salut au monde, Milka Kelemena. Od sezone 2019/2020. mladi je solist operne kuće Teatro alla Scala u Milanu. Svoj milanski debi ostvario je ulogom Sparafucilea u Verdijevoj operi Rigoletto pod ravnanjem maestra Daniela Orena. U Teatro alla Scala također je ostvario ulogu Alidora u Rossinijevoj operi Cenerentola te pjevao kao solist na gala koncertu Gala Placido Domingo, pod ravnanjem maestra Evelina Pidòa. U HNK Zagreb ostvario je profesionalni debi u ulozi Govornika u Mozartovoj operi Čarobna frula. Zagrebačka ga je publika, tijekom 2022., također mogla vidjeti u ulogama Doktora u Verdijevoj operi La Traviata te Angelottija u operi Giacoma Puccinija Tosca. Surađivao je s mnogobrojnim dirigentima u Hrvatskoj i inozemstvu poput Daniela Orena, Evelina Pidòa, Pietra Mianitija, Pavla Dešpalja, Mladena Tarbuka, Nikše Bareze, Peter Leonarda ili Francesca Ciluffa. Usavršavao se uz poznatije vokalne pedagoge kao što su Stojan Stojanov, Luciana D’Intino, Marcelo Alvarez, Roberto de Candia, Giulio Zappa ili Vincenzo Scalera.

podijeli ovu vijest... Share on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone